د افغانستان برښنا شرکت

فهرست:
د يو فاز / درې فازه / تقويتي نوې برېښنا امتیاز پروسې د مراحلو لارښود-
د شهرت/برېښنا بل د نوم سمون د پروسې لارښود-
د نوم تعدیل (د مشتری د بدلون) د پروسې لارښود-
د مېتر د سمونې د پروسې لارښود-
د تعرفې د بدلون د پروسې لارښود-
د يو څخه زيات مېتر د نوي امتیاز د وېش د پروسې لارښود
د کرنت لرونکو مېترونو د سمونې د پروسې لارښود-
د مېتر د انتقال او ردیف سازۍ د پروسې لارښود-
د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه-


د يو فاز / درې فازه / تقويتي نوې برېښنا امتیاز پروسې د مراحلو لارښود

د دې فورم د تطبیق بهیر د وخت جدول له مخې لږ تر لږه (۲) ورځې او ډېر تر ډېره (۵) ورځې په (۴) مرحلو کې ترتیب او تشریح شوی دی.

لومړۍ مرحله: د پیرودونکو خدمتونو لومړني اجراآت
- مراجع د يو فاز / درې فازه / تقويتي نوې برېښنا د امتیاز فورم د ترلاسه کولو لپاره د پیرودونکو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
- فورم ډکېدل، مسلسل شمېره درجېدل، د معلوماتو له برخې څخه د فورم وېش، او د وېشونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.

دوهمه مرحله: د سیمې سروې او د هیئت نظر
- د عملیاتو مسئول لخوا د سروې کوونکي نوم، اړیکه او لاسلیک په فورم کې درجېږي.
- د سیمې لیدنه او سروې، د ټولو معلوماتو ثبتول او د سروې کوونکي لاسلیک.
- د عملیاتو مسئول لخوا د هیئت د نظریې تایید.
- د یو فازه میتر د منظورۍ تصدیق د پیرودونکو خدمتونو له خوا.
- د ترلاسه کولو او صدور نیټې درج کول.

درېیمه مرحله: د صلاحیت لرونکي منظورۍ (که درې فازه میتر وي)
- د عملیاتي مرستیال لخوا تایید.
- د صلاحیت لرونکي منظوري.
- د ترلاسه کولو او صدور نیټې درج کول.
که صندوق ته اړتیا وي:
- د صندوق معلومات او لاسلیک د نصب کوونکي لخوا.
- په سیستم کې د صندوق ثبتول او د ثبت شمېرې درج کول.
که د سرک پرچاوۍ ته اړتیا وي:
- د پرچاوۍ او صندوق د نصب فیس محاسبه د عملیاتو له خوا او تعرفه د پیرودونکو خدمتونو له خوا.
- د نیټې درج کول.

څلورمه مرحله: اړوند د پیرودونکو خدمتونو مدیریت
- د عوایدو د راټولولو له خوا د پیسو محاسبه او لاسلیک.
- د کنترول برخې ویزه او لاسلیک.
- د لابراتوار لخوا د میتر چک کول او معلومات درجول.
- د جنسي محاسبې له خوا د سرغچ وېش، شمېره درج او لاسلیک.
- د نیټې درج کول.

---------------------------------------------------

د شهرت/برېښنا بل د نوم سمون د پروسې لارښود

د دې فورم د پرمخ وړلو بهیر د مهالویش له مخې په (۱) ورځ کې په (۳) پړاوونو کې تنظیم او تشریح شوی دی.

 

پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

  • مشتری د خپل شهرت/ د مېتر نمبر د سمون لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
  • د فورم ډکول، مسلسل نمبر ثبتول او د معلوماتو څانګې له لوري د فورم وېش.

 

پړاو (۲):

یادونه: که د مشتری غوښتنه د شهرت يا د ساحې د سمون په اړه وي او د معلوماتو څانګې په فورم کې د شهرت/ساحې د سمون برخه نښه کړې وي، نو د مراجعينو خدمتونو کارکوونکی د اسنادو، سیستم، برېښنا بل او تذکرې پر بنسټ د مشتری شهرت په سیستم کې سموي او د مراجعينو خدمتونو مدیر يې تاییدوي.

 

که د مېتر ټایپ/نمبر د سمون اړتیا وي:

  • د اړوند مراجعينو خدمتونو د کارکوونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
  • د مېتر لوست کتاب ملاحظه، د فورم اړوند برخه ډکول او د مېتر د ملاحظه مامور لاسليک.
  • د اړوند ساحې د سرګروپ/تخنیکي کارکوونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
  • د جنکشن مدیر لاسليک او تاييدي په ټاکلي ځای کې.

 

که نورو معلوماتو ته اړتیا وي:

  • د اړوند مراجعينو خدمتونو مدیر له خوا د تېرو سنو د مدیریت/د اسنادو ساتنې برخې څخه د اسنادو کاپي غوښتنه.
  • د اسنادو کاپيو وړاندې کول او ضميمه کول او د تېرو سنو/اسنادو ساتنې د کارکوونکي لاسليک.
  • په فورم کې د ترلاسه کېدو او صادريدو نېټې ثبتول.

 

پړاو (۳): د مراجعينو خدمتونه

  • د مراجعينو خدمتونو د مدیر تاييدي او لاسليک.
  • په فورم کې د ترلاسه کېدو او صادريدو نېټې ثبتول.

    ----------------------------------------------------

    د نوم تعدیل (د مشتری د بدلون) د پروسې لارښود

    د دې فورم د پرمخ وړلو بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه په هممهاله توګه او ډېر تر ډېره په یوه ورځ کې په دوه پړاوونو کې تنظیم شوی دی.

     

    پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

    • مشتری د نوم د تعدیل (د مشتری د بدلون په صورت کې د ملکیت د پلور یا ورته حالت) لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
    • د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول، د معلوماتو څانګې له لوري د فورم وېش او د وېشونکي لاسليک.

     

    پړاو (۲): د اړوند مراجعينو خدمتونو مدیریت

    • د سروي کوونکي نوم او د اړیکې شمېره د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا درج کېږي.
    • د ساحې لېدنه او سروي، د ټولو معلوماتو درجول په فورم کې او د سروي کوونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
    • د سروي نظریې تايید د عملیاتي مسؤل لخوا.
    • د تادیې وړ مبلغ محاسبه او درجول په فورم کې او د عوایدو د راټولولو د څانګې لاسليک.
    • د فورم ویزه او کنټرول او د کنټرول څانګې لاسليک.
    • د مراجعينو خدمتونو د مدیر تايید او لاسليک.
    • د فورم د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

    -------------------------------------------------------

    د مېتر د سمونې د پروسې لارښود

    د دې فورم د پروسې بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه (۳) ورځې او تر ډېره (۸) ورځې په (۴) پړاوونو کې تنظیم شوی دی.

     

    پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

    • مشتری د ستونزمن مېتر د سمون لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي (لکه د مېتر عمر ختمېدل، د مېتر شیشې ماتی، د درجې پورته کېدل یا کمېدل، د مېتر ترمینل سوځېدل، دوه چنده کار کول، د مثلث نښه ښکاره کېدل، د مېتر صفحه نه روښانېدل، د ثبت نه پرته کارول، د قلف نښه ښکاره کېدل).
    • د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د معلوماتو څانګې له خوا د فورم وېش.

     

    پړاو (۲): د ساحې سروی او تخنیکي معلومات (د هیئت نظریه)

    • د سروی کوونکي ټاکنه او لاسليک د عملیاتي مسؤل لخوا.
    • د ساحې لیدنه او سروی، د معلوماتو درجول او لاسليک د سروی کوونکي لخوا.
    • د سروی نظریې تايید او لاسليک د عملیاتي مسؤل لخوا.
    • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

     

    که د درجې پورته کېدل، کمېدل یا د آرټي مېتر موضوع وي، د هیئت ارزونې او د صلاحیت لرونکي حکم ته اړتیا ده:

    • د استازي ټاکنه او لاسليک د د عوایدو د ساتنې مدیر لخوا.
    • د هیئت نظریې لیکل او لاسليک د د عوایدو د ساتنې هیئت لخوا.
    • د نظریې تايید او لاسليک د د عوایدو د ساتنې مدیر لخوا.
    • منظوري او لاسليک د صلاحیت لرونکي لخوا.
    • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

     

    پړاو (۳): اړوند لابراتوار اجراات

    • د مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول، د نظریې لیکل او لاسليک د ساحې د لابراتوار مسؤل لخوا.
    • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

     

    که یاد مېتر د ولایتي یا د مراجعينو خدمتونو لابراتوار کې د چک وړتیا ونه لري، نو د مرکزي لابراتوار اجراات ترسره کېږي:

    • د مېتر چک، فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د مرکزي لابراتوار کارکوونکي لخوا.
    • د نظریې تايید او لاسليک د مرکزي لابراتوار مدیر لخوا.
    • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

     

    پړاو (۴): د مراجعينو خدمتونو برخه

    • که نورو معلوماتو ته اړتیا وي: د ساحې د سرګروپ او د مېتر د ملاحظه مامور څخه د معلوماتو غوښتنه.
    • د معلوماتو او نظریې درجول او لاسليک د ملاحظه مامور او سرګروپ لخوا.
    • د تادیې وړ مبلغ محاسبه او تشریحات وړاندې کول د مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
    • د فورم ویزه او کنټرول او د کنټرول څانګې لاسليک.
    • د تعرفې چاپ، تايید او لاسليک د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا.
    • د نوي مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول او لاسليک د ساحې د لابراتوار لخوا.
    • فورم ډکول او لاسليک د جنسي محاسبې برخې لخوا.
    • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

      ----------------------------------------------

      د تعرفې د بدلون د پروسې لارښود

      د دې فورم د پروسې بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه په هممهاله توګه او ډېر تر ډېره په یوه ورځ کې په دوه پړاوونو کې ترسره کېږي.

       

      پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

      • مشتری د تعرفې د بدلون لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي (له تجارتي/دولتي څخه رهایشي ته، یا له رهایشي څخه تجارتي/دولتي/مقدسو ځایونو ته، یا له دولتي څخه تجارتي ته او برعکس).
      • د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش، د فورم وېشونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.

       

      پړاو (۲): د اړوندو برخو اجراات

      • د سروی کوونکي معرفي کول په ټاکلي ځای کې د عملیاتي مسؤل لخوا.
      • د ساحې سروی، د فورم ډکول او لاسليک د معرفي شوي هیئت لخوا.
      • د فورم ډکول او لاسليک د اړوند مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
      • د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
      • د مراجعينو خدمتونو د مدیر تايید او لاسليک په ټاکلي ځای کې.
      • د عوایدو د راټولولو د څانګې لاسليک په ټاکلي ځای کې.
      • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

      -----------------------------------------------------

      د يو څخه زيات مېتر د نوي امتیاز د وېش د پروسې لارښود

      د دې پروسې بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه په (۳) ورځو او ډېر تر ډېره په (۷) ورځو کې په (۵) پړاوونو کې تنظیم شوی دی.

       

      پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

      • مشتری (کولی شي يو يا زيات وي) د يو څخه زيات مېتر د نوي امتیاز د فورم د ترلاسه کولو لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
      • د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش د وېشونکي لخوا.

       

      پړاو (۲): د مراجعينو خدمتونو مدیریت

      • د فورم کتنه او ارجاع د اړوندو برخو ته د صلاحیت لرونکي لخوا.
      • د سروی کوونکي ټاکنه او لاسليک د عملیاتي مسؤل لخوا.
      • د ساحې لېدنه، د معلوماتو درجول او لاسليک د سروی کوونکي لخوا.
      • د سروی نظریې تايید د عملیاتي مسؤل لخوا.
      • د مراجعينو خدمتونو مدیریت نظر او لاسليک.
      • د سروی نظریې تايید یوازې په کابل ولایت کې د عملیاتي مرستیال لخوا.
      • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

       

      یادونه:

      الف: که ترانسفارمر زیات بار ولري، تر هغه چې زیات بار لرې شي، د نوي مېتر وېش ځنډول کېږي. که ملکیت برېښنا ونه لري، یوازې یو مېتر تطبیقېږي.

      ب: که سړک زیات بار ولري او ملکیت د برېښنا نه وي، یو مېتر تطبیقېږي.

       

      پړاو (۳): د صلاحیت لرونکي منظوري

      • کتنه او منظوري د صلاحیت لرونکي لخوا.
      • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

       

      پړاو (۴): د صندوق نصب

      • د فورم اړوند برخه ډکول او د صندوق نصب کوونکي لاسليک.
      • د صندوق نمبر ثبتول په سیستم کې او لاسليک د ثبت کوونکي لخوا.
      • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

       

      پړاو (۵): د مراجعينو خدمتونو مدیریت

      • د فورم اړوند برخه ډکول او لاسليک د عوایدو د راټولولو څانګې لخوا.
      • د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
      • د فورم اړوند برخه ډکول او لاسليک د لابراتوار څانګې لخوا.
      • د فورم اړوند برخه ډکول او لاسليک د جنسي محاسبې څانګې لخوا.
      • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

        -----------------------------------------------------

        د کرنت لرونکو مېترونو د سمونې د پروسې لارښود

        د دې فورم پروسه د مهالویش له مخې لږ تر لږه په (۳) ورځو او ډېر تر ډېره په (۵) ورځو کې په (۴) پړاوونو کې ترسره کېږي.

         

        پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

        • مشتری د ستونزمنو کرنت لرونکو مېترونو د سمونې لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي (لکه د مېتر عمر ختمېدل، د مېتر بادي ماتېدل، د درجې پورته کېدل یا کمېدل، د ترمینال سوځېدل، دوه چنده کار کول، د مثلث نښه ښکاره کېدل، د مېتر صفحه نه روښانېدل، د ثبت نه پرته کارول، د قلف نښه ښکاره کېدل).
        • د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش د معلوماتو څانګې لخوا.

         

        پړاو (۲): د ساحې سروی او تخنیکي معلومات (د هیئت نظریه)

        • د لابراتوار، لویو مصرف کوونکو، د عوایدو ساتنې او عملیاتي برخو د استازو ټاکنه او د مسؤلینو لاسليک په ټاکلي ځای کې.
        • د ساحې لېدنه او سروی، د معلوماتو درجول او لاسليک د هیئت لخوا.
        • د عوایدو د ساتنې مسؤل لاسليک په ټاکلي ځای کې.
        • د کتنې، منظوري او لاسليک د صلاحیت لرونکي لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

         

        پړاو (۳): د اړوندو برخو اجراات

        • د نظر لیکل او لاسليک د کارمند او د ریلي مدیر لخوا.
        • د مېتر لابراتوار چک، د فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د کارمند او لابراتوار مدیر لخوا.

         

        پړاو (۴): د مراجعينو خدمتونو برخه

        • که نورو معلوماتو ته اړتیا وي، د ساحې د سرګروپ او د مېتر د ملاحظه مامور څخه معلومات غوښتل.
        • د معلوماتو او نظریې درجول او لاسليک د ملاحظه مامور او سرګروپ لخوا.
        • د تادیې وړ مبلغ محاسبه او تشریحات وړاندې کول د مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
        • د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
        • د تعرفې چاپ، تايید او لاسليک د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا.
        • د نوي مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول او لاسليک د لابراتوار برخې لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

        ---------------------------------------------------

        د مېتر د انتقال او ردیف سازۍ د پروسې لارښود

        د دې فورم پروسه د مهالویش له مخې لږ تر لږه په (۳) ورځو او ډېر تر ډېره په (۷) ورځو کې په (۵) پړاوونو کې ترسره کېږي.

         

        پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره

        • مشتری د مېتر د انتقال يا ردیف سازۍ لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
        • د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش د معلوماتو څانګې لخوا.

         

        پړاو (۲): د ساحې سروی او تخنیکي معلومات (د هیئت نظریه)

        • د سروی کوونکو ټاکنه او لاسليک د عوایدو د ساتنې مدیر، عملیاتي مسؤل او د محصول د ټاکنې مدیر لخوا.
        • د ساحې لېدنه او سروی، د معلوماتو درجول او لاسليک د هیئت لخوا.
        • د نظریې تايید او لاسليک د عوایدو د ساتنې مدیر، عملیاتي مسؤل او د محصول د ټاکنې مدیر لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

         

        پړاو (۳): اړوند لابراتوار اجراات

        • د مېتر چک، فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د ساحې د لابراتوار مسؤل لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

         

        که یاد مېتر د مراجعينو خدمتونو/ولایتي لابراتوار کې د چک وړتیا ونه لري، نو د مرکزي لابراتوار اجراات ترسره کېږي:

        • د مېتر چک، فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د مرکزي لابراتوار کارکوونکي لخوا.
        • د نظریې تايید او لاسليک د مرکزي لابراتوار مدیر لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

         

        پړاو (۴): د اړوند مراجعينو خدمتونو برخه

        • که نورو معلوماتو ته اړتیا وي: د ساحې د سرګروپ او د مېتر د ملاحظه مامور څخه د معلوماتو غوښتنه.
        • د معلوماتو او نظریې درجول او لاسليک د ملاحظه مامور او سرګروپ لخوا.
        • د تادیې وړ مبلغ محاسبه او تشریحات وړاندې کول د مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
        • د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
        • د تعرفې چاپ، تايید او لاسليک د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا.
        • که نوی مېتر وي، د نوي مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول او لاسليک د ساحې د لابراتوار لخوا.
        • د فورم ډکول او لاسليک د جنسي محاسبې برخې لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

         

        پړاو (۵): د محصول د ټاکنې مدیریت برخه

        • د ساحې پخواني او اوسني معلومات درجول او لاسليک د ردیف سازۍ کارکوونکي لخوا.
        • لاسليک د محصول د ټاکنې مدیر لخوا.
        • د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.

        ----------------------------------------------------

        د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه

        د افغانستان برشنا شرکت د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه د هېواد په بېلابېلو برخو کې د مشتریانو د اړتیاوو او جغرافیایي موقعیت له مخې جوړ کړي دي. اوس مهال ۴۱ د مراجعينو خدمتونو مرکزونه فعال دي چې ۱۰ یې په کابل کې او ۳۱ یې په ولایتونو کې فعالیت کوي. ټول دا مرکزونه هره ورځ له ۷:۳۰ بجو څخه تر ۴:۳۰ بجو پورې د مراجعينو د خدمت لپاره پرانېستي وي.

         

        مراجعینو ته لاندې خدمات وړاندې کېږي:

        • د نوي برېښنا خدمت نښلول
        • د مېتر بار زیاتول (تقویه مېتر)
        • پرېکول او بیا نښلول
        • د تعرفې بدلونونه
        • د فاز بدلون
        • د نوم اصلاح
        • د نوم تعدیل
        • د پته بدلون
        • د بل صادرول، د مېتر صادرول، تکراري بل، وروستی بل او تادیات

         

        د افغانستان برشنا شرکت د خپلو مراجعينو لپاره د باکیفیته خدمتونو وړاندې کولو ته ژمنه ده. دا شرکت د برېښنا د شبکې د پیاوړتیا او عصري کولو لپاره په کابل ښار او ولایتونو کې بېلابېل پروګرامونه عملي کوي. په کابل او ولایتونو کې د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه جوړول له هغو پروژو څخه دي چې اوس مهال عملي کېږي.

         

        تر اوسه برشنا شرکت په کابل ښار کې ۱۴ د مراجعينو خدمتونو مرکزونه پرانستي دي. پخوا مشتریان اړ وو چې د خپلو کوچنيو برېښنايي ستونزو د حل لپاره اوږده واټنونه ووهې او دا کار به د اداري فساد سبب کېده. اوس د دې مرکزونو په جوړېدو سره د مراجعينو لپاره ډېرې آسانتياوې رامنځته شوې دي او دوی کولای شي نږدې مرکز ته مراجعه وکړي او ژر خپل خدمتونه تر لاسه کړي.

         

        په دې مرکزونو کې بېلابېلې څانګې د یوې چت لاندې فعالیت کوي او د یو بانک استازولي هم شته تر څو مشتریان وکولای شي د برېښنا بیلونه او تعرفې تادیه کړي.

         

        د کابل ښار او ولایتونو د مراجعينو خدمتونو مرکزونو پتې ورسره ضمیمه دي.

        ------------------------------------------

         

        Pashto — پښتو

        د برشنا شرکت اړين معلومات د ادارې د چارو اپليکېشن د غني کولو لپاره

        ادارې پېژندنه:

        د افغانستان برشنا شرکت يوه خپلواکه او ځان بسيا اداره ده چې د افغانستان د شرکتونو د قانون له مخې د محدود مسؤليت لرونکې شرکت په توګه جوړه شوې ده. دا شرکت د دولت ملکيت دی او د ۱۳۸۷ کال د ثور په ۱۵مه (۴ می ۲۰۰۸) د افغانستان د برېښنا د موسسې پر ځای د ملي برېښنا شرکت په توګه رامنځته شو. برشنا شرکت د هېواد په کچه د برېښنا توليد، انتقال، تدارک او وېش د تجارتي اصولو له مخې تنظیموي او اداره کوي.

         

        افغانستان يو داسې هېواد دی چې نږدې اتيا سلنه برېښنا يې له ګاونډيو هېوادونو (ازبکستان، ترکمنستان، تاجکستان او ايران) څخه واردېږي. د افغانستان برشنا شرکت هر کال بېلابېل پروژې پلانوي او عملي کوي څو ټول ولايتونه د ملي برېښنا شبکې سره ونښلوي او د خلکو او فابريکو لپاره د باور وړ او باکیفیته برېښنا برابر کړي.

         

        د برشنا شرکت موخې:

        • د برېښنا د انرژۍ تأمين او پراختيا په ټول هېواد کې
        • د برېښنا د توليد، تدارک، انتقال او وېش خدمتونه د مشترکينو لپاره
        • د برېښنا د تأمين او ساتنې لپاره د ودانيو جوړول، تجهيزاتو پيرود او د وېش سيستمونو پياوړتيا

         

        ماموريت:

        د افغانستان برشنا شرکت ماموريت دا دی چې د باور وړ او ارزانه انرژي د ملي اقتصادي ودې د تسهيل لپاره وړاندې کړي. دغه شرکت د هېواد په کچه د برېښنا د وېش له لارې ټول عوايد اداره کوي.

         

        اصول، قوانين او حقوقي اسناد:

        د برېښنا د انرژۍ او مشترکينو د خدمتونو اړوند پاليسۍ او طرزالعملونه ضميمه دي.

         

        د خلکو لپاره وړاندې کېدونکي خدمتونه:

        د خدمتونو ګام په ګام مراحل په ضميمه کې شامل دي.

         

        آنلاين لينکونه او پورټالونه:

        د eBreshna اپليکېشن په اپل ستور او پلی ستور کې شتون لري.

         

        د اپليکېشن د اړيکو او لاسرسي معلومات:

        مرکزي دفتر: کابل، ده مزنګ

        وېبپاڼه: https://main.dabs.af/Home

        برېښنالیک: info@dabs.af

        د اړيکې شمېر: 0093796430423

        د مراجعينو د خدمت شمېر: 144

         

        اعلانات او مهم خبرونه:

        ټول اعلانات او خبرونه د رسمي وېبپاڼې له لارې خپرېږي.

         

        د شفافيت او شکايتونو څانګه:

        شکايتونه د رسمي وېبپاڼې له لارې د https://main.dabs.af/complaint فورم په ډکولو سره ثبتېږي.