د افغانستان برښنا شرکت
فهرست:
د يو فاز / درې فازه / تقويتي نوې برېښنا امتیاز پروسې د مراحلو لارښود-
د شهرت/برېښنا بل د نوم سمون د پروسې لارښود-
د نوم تعدیل (د مشتری د بدلون) د پروسې لارښود-
د مېتر د سمونې د پروسې لارښود-
د تعرفې د بدلون د پروسې لارښود-
د يو څخه زيات مېتر د نوي امتیاز د وېش د پروسې لارښود
د کرنت لرونکو مېترونو د سمونې د پروسې لارښود-
د مېتر د انتقال او ردیف سازۍ د پروسې لارښود-
د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه-
د يو فاز / درې فازه / تقويتي نوې برېښنا امتیاز پروسې د مراحلو لارښود
د دې فورم د تطبیق بهیر د وخت جدول له مخې لږ تر لږه (۲) ورځې او ډېر تر ډېره (۵) ورځې په (۴) مرحلو کې ترتیب او تشریح شوی دی.
لومړۍ مرحله: د پیرودونکو خدمتونو لومړني اجراآت
- مراجع د يو فاز / درې فازه / تقويتي نوې برېښنا د امتیاز فورم د ترلاسه کولو لپاره د پیرودونکو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
- فورم ډکېدل، مسلسل شمېره درجېدل، د معلوماتو له برخې څخه د فورم وېش، او د وېشونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
دوهمه مرحله: د سیمې سروې او د هیئت نظر
- د عملیاتو مسئول لخوا د سروې کوونکي نوم، اړیکه او لاسلیک په فورم کې درجېږي.
- د سیمې لیدنه او سروې، د ټولو معلوماتو ثبتول او د سروې کوونکي لاسلیک.
- د عملیاتو مسئول لخوا د هیئت د نظریې تایید.
- د یو فازه میتر د منظورۍ تصدیق د پیرودونکو خدمتونو له خوا.
- د ترلاسه کولو او صدور نیټې درج کول.
درېیمه مرحله: د صلاحیت لرونکي منظورۍ (که درې فازه میتر وي)
- د عملیاتي مرستیال لخوا تایید.
- د صلاحیت لرونکي منظوري.
- د ترلاسه کولو او صدور نیټې درج کول.
که صندوق ته اړتیا وي:
- د صندوق معلومات او لاسلیک د نصب کوونکي لخوا.
- په سیستم کې د صندوق ثبتول او د ثبت شمېرې درج کول.
که د سرک پرچاوۍ ته اړتیا وي:
- د پرچاوۍ او صندوق د نصب فیس محاسبه د عملیاتو له خوا او تعرفه د پیرودونکو خدمتونو له خوا.
- د نیټې درج کول.
څلورمه مرحله: اړوند د پیرودونکو خدمتونو مدیریت
- د عوایدو د راټولولو له خوا د پیسو محاسبه او لاسلیک.
- د کنترول برخې ویزه او لاسلیک.
- د لابراتوار لخوا د میتر چک کول او معلومات درجول.
- د جنسي محاسبې له خوا د سرغچ وېش، شمېره درج او لاسلیک.
- د نیټې درج کول.
---------------------------------------------------
د شهرت/برېښنا بل د نوم سمون د پروسې لارښود
د دې فورم د پرمخ وړلو بهیر د مهالویش له مخې په (۱) ورځ کې په (۳) پړاوونو کې تنظیم او تشریح شوی دی.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری د خپل شهرت/ د مېتر نمبر د سمون لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر ثبتول او د معلوماتو څانګې له لوري د فورم وېش.
پړاو (۲):
یادونه: که د مشتری غوښتنه د شهرت يا د ساحې د سمون په اړه وي او د معلوماتو څانګې په فورم کې د شهرت/ساحې د سمون برخه نښه کړې وي، نو د مراجعينو خدمتونو کارکوونکی د اسنادو، سیستم، برېښنا بل او تذکرې پر بنسټ د مشتری شهرت په سیستم کې سموي او د مراجعينو خدمتونو مدیر يې تاییدوي.
که د مېتر ټایپ/نمبر د سمون اړتیا وي:
- د اړوند مراجعينو خدمتونو د کارکوونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د مېتر لوست کتاب ملاحظه، د فورم اړوند برخه ډکول او د مېتر د ملاحظه مامور لاسليک.
- د اړوند ساحې د سرګروپ/تخنیکي کارکوونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د جنکشن مدیر لاسليک او تاييدي په ټاکلي ځای کې.
که نورو معلوماتو ته اړتیا وي:
- د اړوند مراجعينو خدمتونو مدیر له خوا د تېرو سنو د مدیریت/د اسنادو ساتنې برخې څخه د اسنادو کاپي غوښتنه.
- د اسنادو کاپيو وړاندې کول او ضميمه کول او د تېرو سنو/اسنادو ساتنې د کارکوونکي لاسليک.
- په فورم کې د ترلاسه کېدو او صادريدو نېټې ثبتول.
پړاو (۳): د مراجعينو خدمتونه
- د مراجعينو خدمتونو د مدیر تاييدي او لاسليک.
- په فورم کې د ترلاسه کېدو او صادريدو نېټې ثبتول.
----------------------------------------------------
د نوم تعدیل (د مشتری د بدلون) د پروسې لارښود
د دې فورم د پرمخ وړلو بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه په هممهاله توګه او ډېر تر ډېره په یوه ورځ کې په دوه پړاوونو کې تنظیم شوی دی.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری د نوم د تعدیل (د مشتری د بدلون په صورت کې د ملکیت د پلور یا ورته حالت) لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول، د معلوماتو څانګې له لوري د فورم وېش او د وېشونکي لاسليک.
پړاو (۲): د اړوند مراجعينو خدمتونو مدیریت
- د سروي کوونکي نوم او د اړیکې شمېره د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا درج کېږي.
- د ساحې لېدنه او سروي، د ټولو معلوماتو درجول په فورم کې او د سروي کوونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د سروي نظریې تايید د عملیاتي مسؤل لخوا.
- د تادیې وړ مبلغ محاسبه او درجول په فورم کې او د عوایدو د راټولولو د څانګې لاسليک.
- د فورم ویزه او کنټرول او د کنټرول څانګې لاسليک.
- د مراجعينو خدمتونو د مدیر تايید او لاسليک.
- د فورم د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
-------------------------------------------------------
د مېتر د سمونې د پروسې لارښود
د دې فورم د پروسې بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه (۳) ورځې او تر ډېره (۸) ورځې په (۴) پړاوونو کې تنظیم شوی دی.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری د ستونزمن مېتر د سمون لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي (لکه د مېتر عمر ختمېدل، د مېتر شیشې ماتی، د درجې پورته کېدل یا کمېدل، د مېتر ترمینل سوځېدل، دوه چنده کار کول، د مثلث نښه ښکاره کېدل، د مېتر صفحه نه روښانېدل، د ثبت نه پرته کارول، د قلف نښه ښکاره کېدل).
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د معلوماتو څانګې له خوا د فورم وېش.
پړاو (۲): د ساحې سروی او تخنیکي معلومات (د هیئت نظریه)
- د سروی کوونکي ټاکنه او لاسليک د عملیاتي مسؤل لخوا.
- د ساحې لیدنه او سروی، د معلوماتو درجول او لاسليک د سروی کوونکي لخوا.
- د سروی نظریې تايید او لاسليک د عملیاتي مسؤل لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
که د درجې پورته کېدل، کمېدل یا د آرټي مېتر موضوع وي، د هیئت ارزونې او د صلاحیت لرونکي حکم ته اړتیا ده:
- د استازي ټاکنه او لاسليک د د عوایدو د ساتنې مدیر لخوا.
- د هیئت نظریې لیکل او لاسليک د د عوایدو د ساتنې هیئت لخوا.
- د نظریې تايید او لاسليک د د عوایدو د ساتنې مدیر لخوا.
- منظوري او لاسليک د صلاحیت لرونکي لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۳): اړوند لابراتوار اجراات
- د مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول، د نظریې لیکل او لاسليک د ساحې د لابراتوار مسؤل لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
که یاد مېتر د ولایتي یا د مراجعينو خدمتونو لابراتوار کې د چک وړتیا ونه لري، نو د مرکزي لابراتوار اجراات ترسره کېږي:
- د مېتر چک، فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د مرکزي لابراتوار کارکوونکي لخوا.
- د نظریې تايید او لاسليک د مرکزي لابراتوار مدیر لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۴): د مراجعينو خدمتونو برخه
- که نورو معلوماتو ته اړتیا وي: د ساحې د سرګروپ او د مېتر د ملاحظه مامور څخه د معلوماتو غوښتنه.
- د معلوماتو او نظریې درجول او لاسليک د ملاحظه مامور او سرګروپ لخوا.
- د تادیې وړ مبلغ محاسبه او تشریحات وړاندې کول د مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
- د فورم ویزه او کنټرول او د کنټرول څانګې لاسليک.
- د تعرفې چاپ، تايید او لاسليک د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا.
- د نوي مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول او لاسليک د ساحې د لابراتوار لخوا.
- فورم ډکول او لاسليک د جنسي محاسبې برخې لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
----------------------------------------------
د تعرفې د بدلون د پروسې لارښود
د دې فورم د پروسې بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه په هممهاله توګه او ډېر تر ډېره په یوه ورځ کې په دوه پړاوونو کې ترسره کېږي.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری د تعرفې د بدلون لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي (له تجارتي/دولتي څخه رهایشي ته، یا له رهایشي څخه تجارتي/دولتي/مقدسو ځایونو ته، یا له دولتي څخه تجارتي ته او برعکس).
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش، د فورم وېشونکي لاسليک په ټاکلي ځای کې.
پړاو (۲): د اړوندو برخو اجراات
- د سروی کوونکي معرفي کول په ټاکلي ځای کې د عملیاتي مسؤل لخوا.
- د ساحې سروی، د فورم ډکول او لاسليک د معرفي شوي هیئت لخوا.
- د فورم ډکول او لاسليک د اړوند مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
- د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
- د مراجعينو خدمتونو د مدیر تايید او لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د عوایدو د راټولولو د څانګې لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
-----------------------------------------------------
د يو څخه زيات مېتر د نوي امتیاز د وېش د پروسې لارښود
د دې پروسې بهیر د مهالویش له مخې لږ تر لږه په (۳) ورځو او ډېر تر ډېره په (۷) ورځو کې په (۵) پړاوونو کې تنظیم شوی دی.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری (کولی شي يو يا زيات وي) د يو څخه زيات مېتر د نوي امتیاز د فورم د ترلاسه کولو لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش د وېشونکي لخوا.
پړاو (۲): د مراجعينو خدمتونو مدیریت
- د فورم کتنه او ارجاع د اړوندو برخو ته د صلاحیت لرونکي لخوا.
- د سروی کوونکي ټاکنه او لاسليک د عملیاتي مسؤل لخوا.
- د ساحې لېدنه، د معلوماتو درجول او لاسليک د سروی کوونکي لخوا.
- د سروی نظریې تايید د عملیاتي مسؤل لخوا.
- د مراجعينو خدمتونو مدیریت نظر او لاسليک.
- د سروی نظریې تايید یوازې په کابل ولایت کې د عملیاتي مرستیال لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
یادونه:
الف: که ترانسفارمر زیات بار ولري، تر هغه چې زیات بار لرې شي، د نوي مېتر وېش ځنډول کېږي. که ملکیت برېښنا ونه لري، یوازې یو مېتر تطبیقېږي.
ب: که سړک زیات بار ولري او ملکیت د برېښنا نه وي، یو مېتر تطبیقېږي.
پړاو (۳): د صلاحیت لرونکي منظوري
- کتنه او منظوري د صلاحیت لرونکي لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۴): د صندوق نصب
- د فورم اړوند برخه ډکول او د صندوق نصب کوونکي لاسليک.
- د صندوق نمبر ثبتول په سیستم کې او لاسليک د ثبت کوونکي لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۵): د مراجعينو خدمتونو مدیریت
- د فورم اړوند برخه ډکول او لاسليک د عوایدو د راټولولو څانګې لخوا.
- د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
- د فورم اړوند برخه ډکول او لاسليک د لابراتوار څانګې لخوا.
- د فورم اړوند برخه ډکول او لاسليک د جنسي محاسبې څانګې لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
-----------------------------------------------------
د کرنت لرونکو مېترونو د سمونې د پروسې لارښود
د دې فورم پروسه د مهالویش له مخې لږ تر لږه په (۳) ورځو او ډېر تر ډېره په (۵) ورځو کې په (۴) پړاوونو کې ترسره کېږي.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری د ستونزمنو کرنت لرونکو مېترونو د سمونې لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي (لکه د مېتر عمر ختمېدل، د مېتر بادي ماتېدل، د درجې پورته کېدل یا کمېدل، د ترمینال سوځېدل، دوه چنده کار کول، د مثلث نښه ښکاره کېدل، د مېتر صفحه نه روښانېدل، د ثبت نه پرته کارول، د قلف نښه ښکاره کېدل).
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش د معلوماتو څانګې لخوا.
پړاو (۲): د ساحې سروی او تخنیکي معلومات (د هیئت نظریه)
- د لابراتوار، لویو مصرف کوونکو، د عوایدو ساتنې او عملیاتي برخو د استازو ټاکنه او د مسؤلینو لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د ساحې لېدنه او سروی، د معلوماتو درجول او لاسليک د هیئت لخوا.
- د عوایدو د ساتنې مسؤل لاسليک په ټاکلي ځای کې.
- د کتنې، منظوري او لاسليک د صلاحیت لرونکي لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۳): د اړوندو برخو اجراات
- د نظر لیکل او لاسليک د کارمند او د ریلي مدیر لخوا.
- د مېتر لابراتوار چک، د فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د کارمند او لابراتوار مدیر لخوا.
پړاو (۴): د مراجعينو خدمتونو برخه
- که نورو معلوماتو ته اړتیا وي، د ساحې د سرګروپ او د مېتر د ملاحظه مامور څخه معلومات غوښتل.
- د معلوماتو او نظریې درجول او لاسليک د ملاحظه مامور او سرګروپ لخوا.
- د تادیې وړ مبلغ محاسبه او تشریحات وړاندې کول د مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
- د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
- د تعرفې چاپ، تايید او لاسليک د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا.
- د نوي مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول او لاسليک د لابراتوار برخې لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
---------------------------------------------------
د مېتر د انتقال او ردیف سازۍ د پروسې لارښود
د دې فورم پروسه د مهالویش له مخې لږ تر لږه په (۳) ورځو او ډېر تر ډېره په (۷) ورځو کې په (۵) پړاوونو کې ترسره کېږي.
پړاو (۱): د مراجعينو خدمتونو لومړني اجراات د متقاضي لپاره
- مشتری د مېتر د انتقال يا ردیف سازۍ لپاره د مراجعينو خدمتونو مدیریت ته مراجعه کوي.
- د فورم ډکول، مسلسل نمبر درجول او د فورم وېش د معلوماتو څانګې لخوا.
پړاو (۲): د ساحې سروی او تخنیکي معلومات (د هیئت نظریه)
- د سروی کوونکو ټاکنه او لاسليک د عوایدو د ساتنې مدیر، عملیاتي مسؤل او د محصول د ټاکنې مدیر لخوا.
- د ساحې لېدنه او سروی، د معلوماتو درجول او لاسليک د هیئت لخوا.
- د نظریې تايید او لاسليک د عوایدو د ساتنې مدیر، عملیاتي مسؤل او د محصول د ټاکنې مدیر لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۳): اړوند لابراتوار اجراات
- د مېتر چک، فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د ساحې د لابراتوار مسؤل لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
که یاد مېتر د مراجعينو خدمتونو/ولایتي لابراتوار کې د چک وړتیا ونه لري، نو د مرکزي لابراتوار اجراات ترسره کېږي:
- د مېتر چک، فورم ډکول، نظریه لیکل او لاسليک د مرکزي لابراتوار کارکوونکي لخوا.
- د نظریې تايید او لاسليک د مرکزي لابراتوار مدیر لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۴): د اړوند مراجعينو خدمتونو برخه
- که نورو معلوماتو ته اړتیا وي: د ساحې د سرګروپ او د مېتر د ملاحظه مامور څخه د معلوماتو غوښتنه.
- د معلوماتو او نظریې درجول او لاسليک د ملاحظه مامور او سرګروپ لخوا.
- د تادیې وړ مبلغ محاسبه او تشریحات وړاندې کول د مراجعينو خدمتونو کارکوونکي لخوا.
- د فورم ویزه او کنټرول او لاسليک د کنټرول څانګې لخوا.
- د تعرفې چاپ، تايید او لاسليک د مراجعينو خدمتونو مدیر لخوا.
- که نوی مېتر وي، د نوي مېتر لابراتوار چک، فورم ډکول او لاسليک د ساحې د لابراتوار لخوا.
- د فورم ډکول او لاسليک د جنسي محاسبې برخې لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
پړاو (۵): د محصول د ټاکنې مدیریت برخه
- د ساحې پخواني او اوسني معلومات درجول او لاسليک د ردیف سازۍ کارکوونکي لخوا.
- لاسليک د محصول د ټاکنې مدیر لخوا.
- د ترلاسه کولو او صادریدو نېټې درجول.
----------------------------------------------------
د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه
د افغانستان برشنا شرکت د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه د هېواد په بېلابېلو برخو کې د مشتریانو د اړتیاوو او جغرافیایي موقعیت له مخې جوړ کړي دي. اوس مهال ۴۱ د مراجعينو خدمتونو مرکزونه فعال دي چې ۱۰ یې په کابل کې او ۳۱ یې په ولایتونو کې فعالیت کوي. ټول دا مرکزونه هره ورځ له ۷:۳۰ بجو څخه تر ۴:۳۰ بجو پورې د مراجعينو د خدمت لپاره پرانېستي وي.
مراجعینو ته لاندې خدمات وړاندې کېږي:
- د نوي برېښنا خدمت نښلول
- د مېتر بار زیاتول (تقویه مېتر)
- پرېکول او بیا نښلول
- د تعرفې بدلونونه
- د فاز بدلون
- د نوم اصلاح
- د نوم تعدیل
- د پته بدلون
- د بل صادرول، د مېتر صادرول، تکراري بل، وروستی بل او تادیات
د افغانستان برشنا شرکت د خپلو مراجعينو لپاره د باکیفیته خدمتونو وړاندې کولو ته ژمنه ده. دا شرکت د برېښنا د شبکې د پیاوړتیا او عصري کولو لپاره په کابل ښار او ولایتونو کې بېلابېل پروګرامونه عملي کوي. په کابل او ولایتونو کې د مراجعينو د خدمتونو مرکزونه جوړول له هغو پروژو څخه دي چې اوس مهال عملي کېږي.
تر اوسه برشنا شرکت په کابل ښار کې ۱۴ د مراجعينو خدمتونو مرکزونه پرانستي دي. پخوا مشتریان اړ وو چې د خپلو کوچنيو برېښنايي ستونزو د حل لپاره اوږده واټنونه ووهې او دا کار به د اداري فساد سبب کېده. اوس د دې مرکزونو په جوړېدو سره د مراجعينو لپاره ډېرې آسانتياوې رامنځته شوې دي او دوی کولای شي نږدې مرکز ته مراجعه وکړي او ژر خپل خدمتونه تر لاسه کړي.
په دې مرکزونو کې بېلابېلې څانګې د یوې چت لاندې فعالیت کوي او د یو بانک استازولي هم شته تر څو مشتریان وکولای شي د برېښنا بیلونه او تعرفې تادیه کړي.
د کابل ښار او ولایتونو د مراجعينو خدمتونو مرکزونو پتې ورسره ضمیمه دي.
------------------------------------------Pashto — پښتو
د برشنا شرکت اړين معلومات د ادارې د چارو اپليکېشن د غني کولو لپاره
ادارې پېژندنه:
د افغانستان برشنا شرکت يوه خپلواکه او ځان بسيا اداره ده چې د افغانستان د شرکتونو د قانون له مخې د محدود مسؤليت لرونکې شرکت په توګه جوړه شوې ده. دا شرکت د دولت ملکيت دی او د ۱۳۸۷ کال د ثور په ۱۵مه (۴ می ۲۰۰۸) د افغانستان د برېښنا د موسسې پر ځای د ملي برېښنا شرکت په توګه رامنځته شو. برشنا شرکت د هېواد په کچه د برېښنا توليد، انتقال، تدارک او وېش د تجارتي اصولو له مخې تنظیموي او اداره کوي.
افغانستان يو داسې هېواد دی چې نږدې اتيا سلنه برېښنا يې له ګاونډيو هېوادونو (ازبکستان، ترکمنستان، تاجکستان او ايران) څخه واردېږي. د افغانستان برشنا شرکت هر کال بېلابېل پروژې پلانوي او عملي کوي څو ټول ولايتونه د ملي برېښنا شبکې سره ونښلوي او د خلکو او فابريکو لپاره د باور وړ او باکیفیته برېښنا برابر کړي.
د برشنا شرکت موخې:
- د برېښنا د انرژۍ تأمين او پراختيا په ټول هېواد کې
- د برېښنا د توليد، تدارک، انتقال او وېش خدمتونه د مشترکينو لپاره
- د برېښنا د تأمين او ساتنې لپاره د ودانيو جوړول، تجهيزاتو پيرود او د وېش سيستمونو پياوړتيا
ماموريت:
د افغانستان برشنا شرکت ماموريت دا دی چې د باور وړ او ارزانه انرژي د ملي اقتصادي ودې د تسهيل لپاره وړاندې کړي. دغه شرکت د هېواد په کچه د برېښنا د وېش له لارې ټول عوايد اداره کوي.
اصول، قوانين او حقوقي اسناد:
د برېښنا د انرژۍ او مشترکينو د خدمتونو اړوند پاليسۍ او طرزالعملونه ضميمه دي.
د خلکو لپاره وړاندې کېدونکي خدمتونه:
د خدمتونو ګام په ګام مراحل په ضميمه کې شامل دي.
آنلاين لينکونه او پورټالونه:
د eBreshna اپليکېشن په اپل ستور او پلی ستور کې شتون لري.
د اپليکېشن د اړيکو او لاسرسي معلومات:
مرکزي دفتر: کابل، ده مزنګ
وېبپاڼه: https://main.dabs.af/Home
برېښنالیک: info@dabs.af
د اړيکې شمېر: 0093796430423
د مراجعينو د خدمت شمېر: 144
اعلانات او مهم خبرونه:
ټول اعلانات او خبرونه د رسمي وېبپاڼې له لارې خپرېږي.
د شفافيت او شکايتونو څانګه:
شکايتونه د رسمي وېبپاڼې له لارې د https://main.dabs.af/complaint فورم په ډکولو سره ثبتېږي.